Відтепер всі послуги за газ зібрано в єдиному документі
Як інформує DROBRO, ГК «Нафтогаз України» і ТОВ «Газорозподільні мережі України» об’єднали всі паперові квитанції за споживання і розподіл газу в одному файлі.
Раніше – споживачі отримували дві різні платіжки. Одна – від ГК «Нафтогаз України», за нею необхідно оплачувати фактично спожитий за місяць газ. Друга – від Львівської філії «Газмережі» (раніше АТ «Львівгаз») за послуги з розподілу газу.
Вже у листопаді клієнти Львівської філії “Газмережі” та ГК «Нафтогаз України» отримають одну платіжку, в якій будуть об’єднані рахунки за споживання та розподіл газу. Вже найближчими днями споживачі матимуть можливість переконатися, наскільки це зручно та комфортно. Адже всі реквізити, індивідуальні QR-коди та дані щодо варіантів передачі показань й оплати зібрано в одному місці.
Попри це, важливо зазначити, що оплата за різні послуги й надалі відбуватиметься окремо, а сума за розподіл залишається незмінною для кожного окремого споживача.
Нагадуємо, що сплатити за розподіл газу Львівській філії «Газмережі» можна через:
- Особистий кабінет на сайті my.grmu.com.ua
- Онлайн-банкінг «Ощад 24/7», «Приват-24», «Монобанк» тощо
- Термінали EasyPay
- Каси банків
- Відділення Укрпошти
У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Центру обслуговування клієнтів або Контакт-центру за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone),
- 098-300-2-888 (Kyivstar),
- 093-300-2-888 (Lifecell).