Працівники служби збути КП “Дрогобичводоканал” відімкнули від мережі централізованого водопостачання та водовідведення чотирьох споживачів, які мають немалі борги
До цього боржників неодноразово як усно, так і письмово інформовано про потребу сплатити рахунки. Однак такі повідомлення були проігноровані, передає DROBRO.
Воду під’єднають повторно лише у випадку повної оплати боргу або укладання договору реструктуризації щодо поетапного погашення заборгованості. До речі, один з чотирьох боржників уже уклав договір про реструктуризацію і водопостачання в його помешканні буде відновлено у найкоротший термін.
Про припинення надання послуги йдеться, коли споживач протермінував оплату більше ніж на один місяць, незалежно від суми боргу. З цього приводу підприємство постійно проводить роз’яснювальну роботу з боржниками.
На 01 січня 2022 р. населення заборгувало КП “Дрогобичводоканал” 16 млн 425 тис. грн.
З питанням боргів можна звертатися у “Дія Центр” до нашого фахівця або ж у службу збуту в адміністрацію підприємства, 0800-300-118.
Нагадаємо, лише влітку минулого року водоканалам законодавчо надано право припиняти надання послуги за борги.