Нова українська авіакомпанія Air Ocean Airlines отримала права на експлуатацію п’яти внутрішніх повітряних ліній, а також однієї міжнародної
Про це свідчать накази Державіаслужби України від 1 листопада №1689 та №1690, повідомляє lowcost.ua.
Так, авіакомпанія отримала дозвіл на регулярні рейси зі Львова в Дніпро та Харків, а також із Києва в Чернівці, Запоріжжя, Львів та Амман. Дозвіл на внутрішні рейси надано з 10 листопада на необмежений строк із визначенням необмеженої частоти виконання рейсів, а в Амман з 21 листопада також на необмежений строк, передає DroBro.
Нові напрямки Air Ocean Airlines
- Чернівці – Київ – Чернівці
- Київ – Львів – Київ
- Запоріжжя – Київ – Запоріжжя
- Львів – Харків – Львів
- Львів – Дніпро – Львів
- Київ – Амман – Київ
30 жовтня авіакомпанія вже виконала свій перший внутрішній рейс з Києва в Миколаїв. Про це повідомили в ДП «Антонов».
Пасажири відзначили комфортабельність салону літака, в тому числі зручні крісла та низький рівень шуму.
«Air Ocean Airlines» була заснована в вересні 2020 року. Підтримуючи ініціативу Президента України Володимира Зеленського, ця авіакомпанія стала першою в країні, яка основним видом своєї діяльності обрала виконання регулярних та чартерних перевезень як на внутрішніх маршрутах України, так і за її межами на літаках сімейства Ан-148, Ан-158 розробки ДП «Антонов».
«Ми плануємо розпочати рейси тривалістю 2 – 2,5 години, які за нашою оцінкою будуть найбільш економічно вигідними», – зазначив виконавчий директор авіакомпанії В’ячеслав Геріга.
При цьому, невибагливість літака до якості злітно-посадкових смуг дозволить поєднати між собою не тільки аеропорти з добре розвиненою інфраструктурою, а й невеличкі регіональні аеродроми. Ан-148 добре зарекомендували себе в експлуатації. Вони виконували польоти з високою інтенсивністю – до 420-440 годин на місяць.
Сьогодні у флоті «Air Ocean Airlines» – два літаки Ан-148. До кінця поточного року має бути поставлений ще один літак. Протягом першого-другого кварталу 2022 року – ще три літаки. Загалом компанія планує експлуатувати до 10 літаків такого типу. Вони належать Кіпрській компанії CYPRUS AIRCRAFT LEASING 2 (CAL) LTD та передані авіакомпанії відповідно до договорів оренди. Залучення закордонних інвесторів, таких як CYPRUS AIRCRAFT LEASING 2 (CAL) LTD, є однією зі складових розвитку української авіаційної галузі.
ДП «Антонов» зі свого боку цілком підтримує відновлення використання літаків Ан-148, Ан-158 вітчизняною авіакомпанією. Це не лише зробить регіональні перельоти більш доступними, а й підвищить ринкову привабливість цих літаків. Адже потенційні покупці авіатехніки цікавляться досвідом експлуатації повітряних суден у країні компанії розробника. Крім того, буде надано імпульс подальшому розвитку програм пасажирських регіональних літаків.
Повний цикл обслуговування літаків Ан-148 буде виконуватись в межах України. Обслуговування планера – ДП «Антонов», двигуна – ПАТ «Мотор Січ», шасі – «Южмаш», а також такі підприємства як: «Екран», «Електронприлад», «ФЭД», «ХАКБ», «УКРАНАЛИТ» та багато інших компаній. Для навчання льотних екіпажів експлуатанта ДП «Антонов» надає комплексний тренажер, який дозволяє відпрацьовувати всі ситуації, що можуть виникнути під час реального польоту. «ДП «Антонов» готовий зробити все необхідне для забезпечення ефективної експлуатації літаків Ан-148 авіаперевізниками України», – наголосив генеральний директор підприємства Сергій Бичков.