Перевірити контрагента або потенційного партнера перед тим, як віддати йому гроші в обмін на зобов’язання – це елементарна вимога, яка чомусь ігнорується переважною більшістю людей
Перевірка контрагента мінімізує Ваші ризики. Ми готові витратити купу часу на пошук необхідного товару за найвигіднішою ціною, вивчення його переваг та недоліків, узгодження термінів та умов постачання, а на першочергове не вистачає часу. Тому спершу сюди https://youcontrol.com.ua/topics/perevirity-pidpryemstvo-za-ipn-nadiyniy-sposib/.
Деякі особливо скрупульозні навіть готові прочитати договір, який їм пропонує постачальник. Потім швидко підписуємо договір, платимо гроші і… за кілька днів на думку починають закрадатись невиразні сумніви. А чи виконає постачальник свої зобов’язання, а що робити, якщо не виконає, а чи можна взагалі йому довіряти, адже знайшли його по інтернету, і одразу згадуються історії про те, що хтось ось так само заплатив і нічого не отримав, або отримав, але зовсім не те, що хотів.
Зменшити ризики і позбавити себе зайвих неприємностей і ризиків можна
Якщо до підписання договору елементарно перевірити контрагента, якому ви віддаєте гроші.
Багаторічний досвід юридичного супроводу підприємницької діяльності переконує: хоч би як добре були прописані умови договору, що захищають Ваші інтереси, вирішальне значення має надійність контрагента, який приймає на себе будь-які зобов’язання. Практика показує, що багатьох проблем та втрат можна уникнути, якщо приділити хоч трохи уваги до вивчення нових партнерів.
У багатьох випадках достатньо 10-20 хвилин часу, щоб перевірити контрагента і отримати про нього найнеобхідніші та достовірні відомості.
Тому, перш ніж підписати договір та заплатити гроші, рекомендуємо скористатися послугами професіоналів, та зробити ряд важливих кроків:
- перевірка статусу контрагента (банкрутство, оголошений банкрутом, припинення діяльності чи ліквідація);
- дані юридичної особи та їх зміни (місце реєстрації та статутного капіталу);
- дату видачі свідоцтва ПДВ та його дійсність, також було не завим перевірити наявності податкового боргу з ПДВ;
- можливі іпотечні зобов’язання, та наявність нерухомих активів;
- перевірити наявність у котрагента ліцензій та дозволів на підакцизні товари;
- види діяльності за КВЕД заявлених у реєстрах;
- перевірити на наявність судових практик та їх вирішення;
- перевірити персональні дані осіб що мають право підпису документів;
- перевірити підприємство за ІПН.
Зробивши ці нескладні кроки, Ви почуватиметеся значно впевненіше і спокійніше, очікуючи на виконання зобов’язань Вашим новим партнером. Принаймні, у Вас не буде приводу докоряти собі за зайву довірливість і недбалість при прийнятті рішення. Вдалих вам угод!