Офіційні особи запевняють, що розливу нафтопродуктів поки не відбулося, але встановлення бонових загороджень лише підтверджує високий ризик екологічної катастрофи
Росія продовжує скочуватися в статус країни третього світу, а в її портах щоразу трапляються аварії з суднами, які загрожують екології та економіці. Після інциденту з танкером на Сахаліні новий серйозний випадок зафіксовано у порту Усть-Луга, передає DROBRO.
Судно, яке перевозило 130 000 тонн мазуту, почало тонути після вибухів у машинному відділенні. У ніч проти 9 лютого танкер Koala, що ходить під прапором Антигуа і Барбуди, знаходився біля третього причалу порту Усть-Луга в Ленінградській області. На борту перебували 24 особи, у тому числі четверо росіян, а також громадяни Грузії та Індонезії.
До моменту НП на судно вже було завантажено 130 000 тонн мазуту, після чого він мав відправитися в рейс. Однак у машинному відділенні прогриміли три потужні вибухи. Екіпаж встиг покинути судно, але танкер почав наповнюватися водою і сів на мілину. Офіційні особи запевняють, що розливу нафтопродуктів не відбулося, але встановлення бонових загорож лише підтверджує високий ризик екологічної катастрофи. Це не просто низка випадковостей – Росія масово використовує застарілі аварійні судна. Країна перетворюється на “цвинтар кораблів”, як деякі найбідніші африканські країни стали “цвинтарем літаків”. Внаслідок зруйнованої інфраструктури та тотальної корупції країна котиться у прірву, а екологічні катастрофи стануть лише питанням часу, пише російський аналітик Анатолій Несміян.
Наразі російська судноплавна галузь переживає колапс – на тлі санкцій та глобальної ізоляції Москва змушена використовувати застарілий, ненадійний флот. Ці судна – потенційні бомби уповільненої дії, здатні рознести на шматки морську екологію. Танкерні катастрофи в країні трапляються все частіше, і це лише початок.
З кожним роком Росія втрачає контроль над власними морями, а у спадок майбутнім поколінням залишаться отруйні пустелі та знищена природа. При цьому Кремль замість вирішення проблеми глушить інформацію, ігноруючи попередження про стан свого напівдохлого флоту. Найближчими роками країна ризикує отримати ще масштабніші катастрофи, які остаточно знищать репутацію Росії як морської держави. Якщо Путинський режим продовжить вдавати, що все гаразд, питання буде вже не в тому, чи станеться нова катастрофа, а в тому, коли саме. Економічні проблеми, застарілий транспорт, корупція та інфраструктура, що руйнується, роблять країну ідеальним ґрунтом для катастроф.