Паралельно тривають випробування роботи шлюзу
Судноплавний канал через Віслинську косу, який Польща планує ввести в експлуатацію 17 вересня, вже заповнили водою. Наразі підрядники випробовують всі пристрої і механізми, які забезпечать пересування суден по каналу, передає DROBRO.
Як пише ЦТС з посиланням на Gospodarka morska, прес-секретарка адміністрації порту Гдиня Магдалена Кержковська проінформувала, що шлюз каналу був заповнений минулого тижня і вода досягла цільового рівня. Заповнення відбувалося через спеціальні отвори в перегородках, щоб зменшити масу води, що надходила у шлюз, і зробити цей процес контрольованим.
Зараз тривають випробування механізмів і пристроїв шлюзу в напівавтоматичному режимі, потім відбудуться тестування в автоматичному режимі. Процес завершиться перевіркою головної системи управління, що включатиме контроль сигналізації, роботи шлюзових воріт та мостів через канал.
“Новий водний шлях, що з’єднує Віслинську затоку із Гданською затокою, має зміцнити суверенітет Польщі та зробити її незалежною від рішень російської сторони. Польські судна повинні були щоразу отримувати дозвіл від росії на проходження Пілавської протоки. Після того, як канал буде побудований, їм не доведеться цього робити. Завдяки каналу буде скорочено і маршрут суден, які йдуть із Гданської затоки до Віслинської затоки. Інвестиції зміцнять порт в Ельблонзі”, – відзначили польські журналісти.
Нагадаємо, що загальна протяжність нового водного шляху становить 22,9 км (включаючи відтинок Віслинської затоки – 10,2 км; відрізок річки Ельблонг – 10,4 км; 2,3 км складають канал і ділянка зовнішнього порту). Протяжність власне каналу через Віслинську косу становить 1,3 км.
Підпишись на наш Телеграм DroBro7/24 Допомогти нашим ЗМІ легко. Це активність в соцмережах (підписка, вподобайка, репост, коментар). Підтримайте наші групи.
Разом до перемоги!!!
Глибина каналу і всього водного шляху – 5 м. По ним зможуть пройти судна довжиною до 100 м і шириною до 20 м.