ПриватБанк відкрив на Львівщині три відділення, облаштовані з урахуванням найкращих практик доступності

Одне із них розташоване у Дрогобичі по вулиці Данила Галицького, 5/1 та вже здійснює обслуговування клієнтів, передає DROBRO.

Відкриття доступного банківського відділення доповнить роботу в напрямку облаштування безбар’єрного простору, яка триває у Дрогобицькій громаді.

Приміщення облаштоване з урахуванням державних будівельних норм, найкращих існуючих практик доступності та із залученням експертних організацій у сфері безбар’єрності.

“У такому відділенні зручно отримувати послуги. Тут не лише комфортно і затишно, але й все побудовано з урахуванням потреб людей на кріслах колісних: дуже зручний заїзд, простора та зручна вбиральня. Найбільше до вподоби окреме касове вікно. Дуже хотілося б аби такі зручні умови були у кожному відділенні”, – поділився враженнями військовий з Дрогобича Ігор Кузняк, який користується кріслом колісним.

Відділення обладнане зручною касою та доступним санвузлом, пандусами або підйомниками, зручною вхідною зоною з інформаційними тактильними і маркувальними табличками та мнемосхемами, візуальними елементами доступності.

Всередині приміщення облаштовано тактильні попереджувальні і направляючі індикатори. Для зручності клієнтів на кріслах колісних встановлено універсальну касову кабіну та універсальний санвузол з поворотним дзеркалом, поручнями біля унітазу, тримачами для милиць та кнопкою виклику. Тримачі для милиць встановлено і біля кас та в зонах самообслуговування.

“Ми впевнені, що інклюзивність є ключем до сталого розвитку суспільства і активно працюємо над впровадженням безбар’єрних рішень у всіх наших відділеннях. Як найбільший державний банк, маємо бути лідером і прикладом на цьому шляху”, – розповідає Андрій Якимів, директор Західного макрорегіонального управління ПриватБанку.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений DroBro (@drobro7_24)

Також з вересня 2024 року в застосунку Приват24 офіційно з’явився сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою. А вже у грудні банк зробив наступний крок із підвищення доступності банківських послуг – відеоконсультації жестовою мовою від фахівців ПриватБанку у застосунку «Приват24 для бізнесу». Це унікальні рішення для банківських застосунків в Україні, розроблені фахівцями ПриватБанку, дозволяють клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку.

Реалізація цих проектів є лише частиною Стратегії безбар’єрності ПриватБанку, метою якої є забезпечення рівного доступу до фінансових послуг для всіх громадян, незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.

Від admin