“Укравтодор” замовив будівництво ділянки київської кільцевої вартістю 300 мільйонів за кілометр в обхід ProZorro
Служба автомобільних доріг у Київській області визнала переможцем відбору на будівництво першої ділянки Великої кільцевої автодороги навколо Києва єдину допущену до третього етапу оцінки пропозицій компанію – американську Bechtel Overseas Corporation.
Як інформує DROBRO з посиланням на повідомлення пресслужби “Укравтодору”, підрядник погодився виконати роботи за 5,3 млрд грн, що всього на 50 мільйонів гривень менше очікуваної вартості закупівлі у 5,35 млрд грн.
Раніше стало відомо, що до третього етапу відбору, що проходив на приватному майданчику “PlayTender”, спеціально обраному для проведення цього тендера поза системою “Прозорро”, допустили лише американську Bechtel Overseas Corporation, хоча відпочатку заявки на участь у тендері подавали 5 компаній.
У її пропозиціях зазначалоася, що крім власної техніки, Bechtel буде залучати техніку українських субпідрядників:
- ТОВ “Спільне українсько-німецьке підприємство “Автострада” Максима Шкіля;
- ТОВ “Енергетично-дорожнє будівництво” Максима Кокарєва, Олександра Кіблика, Андрія Косіцина та Юрія Клімова;
- ТОВ “Догуш Іншаат Тіджарет Лімітет Шіркеті” турецької компанії “Dogus Insaat ve Ticaret A.S.”, бенефіціарами якого є Деніз Шахенк, Філіз Шахенк і Феріт Фаік Шахенк.
Bechtel Overseas Corporation – це велика фірма зі США, яка займається будівельними підрядами у багатьох країнах та фігурувала у низці корупційних скандалів з відкатами по всьому світу, у тому числі і у США, вказували Наші гроші.
Майданчик для торгів “Укравтодору” створило ТОВ “Плейтендер”, яке належить Антону Припіченку, Олександру Конопліцькому та АТ “ЗНВКІФ “Асвіо Капітал” Вячеслава Супруненка. Останній – це колишній депутат Київради та колишній зять ексмера Києва Леоніда Черновецького. А його брат Олександр Супруненко був нардепом (Партія регіонів, група “Воля народу”).
Як повідомлялося, у грудні минулого року “Укравтодор” оголосив конкурсний відбір компанії, яка будуватиме Київську обхідну дорогу. Завдяки попередньо внесеним фракцією “Слуга народу” змінам до законодавства, підрядника виберуть в обхід системи Prozorro та без контролю Держаудитслужби. Крім того, перемогти у тендері зможе навіть одна компанія, а його результати неможливо оскаржити в АМКУ.
Наразі йдеться про будівництво першої ділянки дороги, від траси М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп. Категорія автомобільної дороги – Іа, будівельна довжина ділянки – 18,05 км. На ній планується облаштувати 2 мости, 6 шляхопроводів та одну естакаду.
Очікувана вартість будівництва становила 5,35 млрд грн або 300 мільйонів гривень за кілометр.