Уряд Польщі просив цю асоціацію перевізників зупинити акцію, але блокаду не знято
З’ясувався важливий нюанс у справі з блокуванням кордону України та Польщі: одна з асоціацій перевізників, яка організувала цю провокаційну акцію, раніше працювала на болотах, інформує Федерація роботодавців України, передає DROBRO.
Стало відомо, що перевізники, які блокують КПП на кордоні, є водіями вантажівок, які раніше працювали як на російському, так і білоруському ринках. Іншим важливим нюансом цієї історії із блокуванням кордону є та обставина, що цих перевізників не підтримали інші асоціації у Польщі.
Мало того, польський уряд двічі звертався до цих провокаторів із проханням припинити акцію, але ті залишалися глухими. Отже, можна зробити мимовільний висновок: не Польща блокує кордони, а окремі водії, які втратили російський та білоруський ринки і тепер мстять, причому як Україні, так і іншим європейським державам. Не виключено, що колишні “партнери” з рф, із якими раніше працювали згадані перевізники, якимось чином впливають на них і зараз, щоб ті не припиняли свої акції щодо блокування кордону.
До речі, український уряд досі не отримував офіційних звернень страйкарів, а їхні вимоги відомі лише із ЗМІ. Це теж може бути непрямим підтвердженням версії, що саме блокування кордону та напруженість відносин між Варшавою та Києвом штучне та розгойдується з рф. На даний момент середня затримка вантажів становить для 40% респондентів 5-10 днів, для 53% – 10-15 днів, решта заявила або про швидке перетинання кордону (до 5 діб), або про затримку понад 15 діб.